Politica de livrare
Livrarea se face prin curier rapid, oriunde în România. Comenzile au un cost de livrare de 20 lei (inclusiv TVA).
Termenul de livrare este în mod uzual de 3 zile lucrătoare, dar termenul real va fi comunicat în momentul confirmării comenzii. Plata produselor se face prin card bancar la comandarea produsul sau prin ramburs, la livrarea coletului de către curier, prin intermediul curierului, care vă va elibera o chitanță în acest sens.
IMPORTANT: în momentul primirii coletului, vă rugăm să verificați integritatea acestuia împreună cu reprezentantul curierului. Noi trimitem produsele în cea mai bună stare, dar este posibil ca acestea sa sufere deteriorări în timpul transportului:
- Dacă observați deteriorări exterioare ale coletului, vă recomandăm să precizați acest lucru pe documentele de livrare, cu semnătura curierului
- Vă recomandăm de asemenea să deschideți coletul și să verificati produsele imediat după livrare. Dacă identificați produse deteriorate, vă rugăm să fotografiați și să ne trimiteți imaginile produselor cu probleme în maximum 24h de la livrare, pentru a ne ajuta să remediem situația creată. Mulțumim!
Daca ai nevoie de informatii suplimentare asupra modalitatii de livrare a produselor, la 0721406595
Politica de Retur
Conform Ordonantei de Guvern nr. 130 din 2000, completata de Legea 51 din 2003, cu privire la regimul juridic al contractelor la distanta, produsele cumparate online pot fi returnate.
Magazinul online elumina se conformeaza 100% legislatiei in vigoare, iar produsele achizitionate de pe site-ul nostru pot fi returnate in termen de 14 zile de la achizitie. Clientii nostri vor primi banii inapoi, mai putin pe cei de livrare.
Atentie! Pot fi returnate doar produsele aflate in conditii perfecte, inclusiv ambalajul, accesoriile si consumabilele aferente. Acestea nu trebuie sa prezinte semne de uzura sau de consum.
Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, prin folosirea aceluiasi serviciu de transport prin intermediul caruia s-a facut expedierea. Adresa la care se va face returnarea comenzii este Com. Floresti, Ferma 9, Hala 23, Cluj-Napoca, cod postal 407280
Daca ai nevoie de informatii suplimentare asupra modalitatii de returnare a produselor, la 0721406595 sau scrie la office@chandart.ro
IMPORTANT: în momentul primirii coletului, vă rugăm să verificați integritatea acestuia împreună cu reprezentantul curierului. Noi trimitem produsele în cea mai bună stare, dar este posibil ca acestea sa sufere deteriorări în timpul transportului:
- Dacă observați deteriorări exterioare ale coletului, vă recomandăm să precizați acest lucru pe documentele de livrare, cu semnătura curierului
- Vă recomandăm de asemenea să deschideți coletul și să verificati produsele imediat după livrare. Dacă identificați produse deteriorate, vă rugăm să fotografiați și să ne trimiteți imaginile produselor cu probleme în maximum 24h de la livrare, pentru a ne ajuta să remediem situația creată. Mulțumim!